Jouw advertenties uitbesteden

Alles wat je moet weten en waar je vragen over hebt.

Waarom zou ik mijn advertenties uitbesteden, ik kan dat zelf wel?

  • Omdat slim adverteren (lees: klanten opleveren) veel verder gaat dan op de blauwe knop promoten klikken.
  • Omdat je daar echt de tijd moet voor nemen, want ook hier werkt een ik-doe-maar-wat strategie niet.
  • Omdat jij wel beters te doen hebt dan je te verdiepen in een cursus Facebook adverteren, om dan alsnog te moeten vaststellen dat adverteren veel te technisch is geworden.
  • Omdat jij daar té weinig mee bezig bent om het écht goed onder de knie te krijgen en je dit beter aan een professional overlaat.  
  • Wees eerlijk: heb je voldoende commitment en tijd om je campagnes goed te monitoren, te optimaliseren en te leren uit je cijfers?
  • Omdat ik alles over Facebook adverteren op de voet volg en al ettelijke cursussen achter de kiezen heb. 
  • Omdat ik hier al enkele jaren ervaring in heb en adverteren voor coaches dagelijkse kost is voor mij. 

Ok, ik volg je compleet, Anja 


Heilige drievuldigheid: website - advertenties - emailmarketing & salesskills

Het uiteindelijke doel van adverteren is betalende klanten voor je aanbod, ah ja! Maar als coach of trainer haal je geen verkoop door in een advertentie te verkondigen hoe geweldig jij iemand kan helpen en dat men effe contact met je moet opnemen.

En wanneer je website zoooo vaag is over wat en voor wie, slaat elke bezoeker meteen weer op de vlucht (website).

Potentiële klanten moeten zich eerst van je bestaan bewust worden (advertenties), jou en je expertise leren kennen, voelen of jullie een match zijn. Je gaat ze dus na het aanvragen van je weggever of bijwonen van je webinar verder goed opvolgen via email zodat ze uiteindelijk klant worden (emailmarketing & salesskills)

Ik hoor zoveel over die iOS 14 update van Apple en nu weer de nieuwe EU regeling,  is adverteren op Facebook wel nog interessant?

OK, telkens er een nieuwe ontwikkeling is, heerst er onrust in advertentieland. Bezorgdheid vooral om de resultaten van je campagnes goed te meten en de juiste mensen te kunnen bereiken met je ads.

Maar de brui geven aan Facebook adverteren? Nee!
Wanneer je je focust op wat wel kan en de nieuwe mogelijkheden omarmt, kan je nog steeds mooie resultaten boeken. 

Wat gaat mij dat kosten, Anja?

Uit ervaring weet ik dat klanten graag op voorhand weten waar ze aan toe zijn. Daarom hanteer ik een vaste prijs per campagne. Alleen het werk dat daar niet inbegrepen zit, wordt nog per uur aangerekend, dat is vooral in het begin of wanneer je wil gebruik maken van sparring over je marketing of opvolg e-mails.

Zo kan jij perfect een jaarplanning maken voor je advertentiekosten.

De vaste campagneprijs is behoorlijk 'all-in': uit ervaring weet ik bijvoorbeeld dat jij niet altijd perfect kant-en-klaar materiaal kan aanleveren. Ik vind het juist geweldig om jouw afbeeldingen en tekst adverteer-proof te maken. Je video ondertitelen? Yep, hoort er ook bij. 

Voorwaarden: full freedom voor jou

Als boogschutter is vrijheid erg belangrijk voor mij. Dat wil ik ook voor mijn klanten. 
Daarom: 

  • werk ik bewust niet met een vaste maandprijs voor je advertenties, maar met een vaste prijs per campagne.
  • geen advertentiecampagne = geen factuur 
  • geen minimum advertentiebudget 
  • geen opzegtermijn

 Persoonlijke samenwerking

Omdat ik nu eenmaal zo in elkaar zit, is het voor mij erg belangrijk om betrokken te zijn bij je bedrijf. 


Ik heb ruimte voor maximum 8 klanten en dat laat mij toe steeds meer in de huid te kruipen van jouw bedrijf en je ideale klant. 
Ik heb voldoende ruimte in mijn hoofd (en hart) voor elke klant. Daardoor gebeurt het wel vaker dat ik wordt overvallen door een idee onder de douche of tijdens een wandeling in het bos. 

Ik ben helemaal verkocht! 

Ik heb nog een vraag die hier niet bij staat.